Welkom! Noi si Voi, op naar Rome - Reisverslag uit Goor, Nederland van Hanny en Immy - WaarBenJij.nu Welkom! Noi si Voi, op naar Rome - Reisverslag uit Goor, Nederland van Hanny en Immy - WaarBenJij.nu

Welkom! Noi si Voi, op naar Rome

Door: Immy

Blijf op de hoogte en volg Hanny en Immy

08 April 2011 | Nederland, Goor

Er zijn veel goede doelen, bekend en onbekend. Maar er zijn ook hele bijzondere doelen. Eén daarvan is Noi Si Voi. Stichting Noi si Voi (wij en jullie) zet zich in om mensen met een verstandelijke beperking in Roemenië een menswaardiger bestaan te geven.

Een prachtig project is de zorgboerderij in Gagesti, waar Kasper en Immy afgelopen zomer hebben geholpen. Door hun inzet is de zorgboerderij uitgebreid met een bliksemafleider-installatie en een goed overspanningsbeveiligingssysteem.
Voor meer informatie over deze bijzondere stichting kunt u kijken op: http://www.noisivoi.nl

Deze zomer vertrekken wij, Immy en Hanny, per fiets naar Rome om geld in te zamelen. Wij hopen met onze tocht de wens van Noi Si Voi te kunnen verwezenlijken: vóór de winter beschikken over een noodaggregaat.
U kunt ons daarbij helpen door een bedrag over te maken op 46.67.85.569 t.n.v. Hanny Morsink/Immy Kuipers te Goor onder vermelding van: sponsoring Rome.
Alle giften komen ten gunste van de stichting Noi si Voi.

Op deze website kunt u vanaf nu de verslagen en foto's van onze voorbereiding en reis lezen en reacties plaatsen. Wilt u op de hoogte blijven van alle avonturen van ons schrijf u dan in voor de mailinglist van opnaarrome en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Zo weet u precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek staat.
Schrijf u in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Wilt u meer informatie over onze route? Wij volgen de route die beschreven is door Hans Reitsma http://www.reitsmaroutes.nl

Via uw mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING OPNAARROME ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)
Veel plezier!

• 06 Juli 2011 - 16:55

Jacinta:

He dames, succes gewenst. Het komt zeker goed, geen probleem voor zulke stoere, doorgewinterde fietsende vrouwen.
    Vanmorgen een prima afscheid, gezegende fietsen en god fietst met jullie mee.
    Heel veel plezier en veel lachen.
    Tot later.

• 06 Juli 2011 - 20:26

Johan:

He lieve schatten, wat een geweldige mooie dienst vanmorgen en wat een prachtig en emotioneel uitzwaai moment. Nu de eerste dag voorbij is, is de grote tocht nu echt begonnen.
    Ik wens jullie heel veel succes en ga lekker genieten.
    Liefs mij.