Sponsoring Noi si Voi: missie volbracht - Reisverslag uit Goor, Nederland van Hanny en Immy - WaarBenJij.nu Sponsoring Noi si Voi: missie volbracht - Reisverslag uit Goor, Nederland van Hanny en Immy - WaarBenJij.nu

Sponsoring Noi si Voi: missie volbracht

Door: Immy

Blijf op de hoogte en volg Hanny en Immy

27 Augustus 2011 | Nederland, Goor

6 Juli 2011..
Op deze bijzondere woensdag gaat de fietstocht beginnen. Deze reis van ca. 25.00 km voert Hanny en Immy naar de zetel van de Paus: Rome!

Hier willen wij een goed doel aan verbinden, nl. al fietsend geld inzamelen voor de stichting Noi si Voi. Deze stichting zet zich belangeloos in om mensen met een verstandelijke beperking in Roemenië een menswaardiger bestaan te geven. Voor meer informatie over deze stichting verwijzen we u naar hun website http://www.noisivoi.nl

Mede namens onze hoofdsponsor MBB Twente nodigen wij u hierbij van harte uit om een bijdrage te leveren aan ons project. Dit kan bijv. door:
- een vrije gift;
- een bedrag van € 25,00 (€ 0,01 euro per kilometer) of een veelvoud hiervan;
- beschikbaarstelling van fietskleding of andere accessoires.

Als tegenprestatie plaatsen wij uw logo / naamsvermelding op onze website opnaarrome.waarbenjij.nu, waar wij zo regelmatig mogelijk verslag doen van onze reis. U kunt uw bijdrage overmaken op ons bankrekeningnr. 46.67.85.569 t.n.v. Hanny Morsink / Immy Kuipers te Goor, onder vermelding van: sponsoring Rome

Alle giften komen ten gunste van de stichting Noi si Voi.Heeft u belangstelling? Mail ons dan via hanny@mbbtwente.nl

Met hartelijke groet,
Hanny en Immy

-------------------------------------
Inmiddels is er een aggregaat aangeschaft bij de firma Pasman Motoren en Aggregaten in Baak (Zutphen). Het betreft een Stamford generator van 40 kvA met luchtgekoelde motor en een brandstoftank van 250 ltr.

Het aggregaat gaat maandag 29 augustus op transport naar Roemenie en wordt in de zorgboerderij aangesloten.

Het bedrag van de sponsoring was niet toereikend voor de aanschaf van het aggregaat, het verschil wordt bijgepast door Noi si Voi. Er komen nog regelmatig donaties binnen, wij hopen dan ook dat wij de stichting zo ver mogelijk tegemoet kunnen komen.

De opening van de zorgboerderij is op 16 september a.s. Namens de Stichting Noi si Voi en de Directia Generale Assistentia Sociale si Protectia Copililor, DGASPC te Vaslui hebben wij hier een uitnodiging voor ontvangen. 's Morgens is er een officieel gedeelte waarbij de boerderij wordt ingezegend door een priester.
's Middags is er een excursie-speelmiddag voor allen met een verstandelijke beperking en hun verzorgers/begeleiders uit de gemeente Gagesti.

Wij kunnen uiteraard niet bij deze opening aanwezig zijn gezien de grote afstand, maar leven wel mee en zijn heel erg blij dat we samen met vele sponsors hebben kunnen bijdragen aan de aanschaf van het noodaggregaat.

-------------------------------------

Pasman Motoren & Aggregaten - Baak

• 22 April 2011 - 11:02

Marjan:

He Hannie en Immy!
    Wat geweldig dat schiet ook al op he! Wat een super actie, geld inzamelen voor het goede doel en een prachtig mooie fietstocht!
    Liefs uit Scotland!

• 04 Augustus 2011 - 05:54

Ied Van Oorschot:

Een barometerstand van 2.500.00 euro !!!! Wat een fantastisch bedrag ! Noi si Voi dankt alle gulle gevers en natuurlijk de fiets=sterrren voor hun initiatief !